Dag 6 : dagje strand en zwembad

11 april 2019 - Pa Tong, Thailand

Vandaag voor het eerst lekker ontbeten op hotel, genoeg keuze!

vandaag gingen we al vroeg naar de zee , voor 100 bath kregen we een bedje op de eerste rij . Ik had mijn flamingo mee vandaag die mocht mee de zee in ;-)

798F9CE2-3586-4178-BD9B-0D6E59043455

Zalig over de golven, soms waren de golven een beetje te hoog , we werden gekatapulteerd toen er een super golf aan kwam,... ik vloog de lucht in en we verdwenen allemaal onder water, ergens op het strand kwamen we terug boven, maar we bleven lachen 😂 denk vooral alle mensen aan de kant haha, die zagen voor het eerst een vliegende flamingo 🤪.

We dronken vandaag heerlijke smooties vooral die van water meloen was heerlijk ! Voor 60 bath had je een grote beker vers sap, mmmmmmm

EB731731-FA68-4596-9D93-F5D99415EEF3

vandaag hebben we onszelf ook een verwend met een Thaise massage aan het strand. Een uur lang werden we zalig gemasseerd voor een 10 euro.

C24A0694-8A76-41D6-90C4-0D49EFDB7736

in de avond gingen we terug het winkelcentrum in,... we aten bij macdonalds snel een klein maaltijdje en gingen op zoek naar het Hard Rock café

9DDAFDC0-1A6E-43D8-BA37-315D54034F7A

Erna nog een laatste drankje bij de bar aan het hotel, toeval een Belgisch café ;-) denk alleen dat we de enige Belgen zijn in heel Phuket , Wel grappig die cocktails met Belgisch bier ;-)

6E07C89D-348B-41A3-B828-1DA2081479E2

1. Robin:
    12 april 2019
    Hoi!

Volgens mij betaal je veel te veel voor alles (je strandbedje, smoothie en massage). Voor 10 euro kun je bijvoorbeeld al eilandhoppen op ongeveer 4 eilanden! Ik zou je een tip geven, onderhandel met de verkopers. Je kunt er vaak wel de helft af krijgen. Zeker die massage was veel te duur!

Groetjes,
    Robin
  2. Ellen Teleng:
    12 april 2019
    Hey, bedankt voor de tip, maar we hebben met alles en iedereen onderhandeld behalve de bedjes , de massage voor 10 euro een heel uur vind ik het wel waar. Smootie aan strand vers 60 bath ook super lekker beter als de dure hotel smooties , maar onze vakantie zit er bijna op dus het onderhandelen zal voor de volgende keer zijn toch bedankt !